sâmbătă, 3 decembrie 2011

Salut!

   
Scriu pentru prima oara într-un blog. Pentru prima oara am un blog! Habar n-aveam cum se face și cum se procedează. Așa că, iată!, scriu într-un blog.
    Uram oamenii care aveau un blog. Ar trebui sa ma urăsc si pe mine? Oricum mă urăsc destul.  Ar trebui sa fac treaba asta si acum? Nu! Pentru ca omul a învățat să-și înșele principiile. Altcumva spus, sa se însele pe el însuși. Să se trișeze pe el însuși și să se prostitueze cu el însuși. Nu v-ați înșelat propria conștiință niciodată? Spui un lucru cu tărie în seara acesta si apoi, în ziua următoare, te faci că-l uiți? Deci, atunci când te minți pe tine însuti, ești un subiect în luptă: cu propria ta persoana! La bună revedere!

2 comentarii:

  1. Salut!Scrieti bine.Am citit o mare parte din postari si imi place stilul in care scrieti si subiectele abordate.Am ras,am plans,am meditat la cele scrise,mi-am confirmat unele idei....Succes in continuare!voi citi cu placere postarile de pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!Scrieti bine.Am citit o mare parte din postari si imi place stilul in care scrieti si subiectele abordate.Am ras,am plans,am meditat la cele scrise,mi-am confirmat unele idei....Succes in continuare!voi citi cu placere postarile de pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere