luni, 15 august 2016

Când bărbatul devine...bărbățel.

Când bărbatul devine idiot? Când se crede bărbat. Pe sistemul: hei, sunt bărbat! Vedem și noi. E ok, te credem!
1. Complexul de inferioritate.
Am văzut mulți indivizi complexați maxim. De ce? Nici ei nu știau prea bine. Se uită pe ici, se uită pe colo. Eu de ce nu sunt ca ăla? Uite ce făcut e... Te uiți la mașina lui și îți curg balele. Te uiți la blonda siliconată... aproape că faci infarct. Pui ochii în pământ și mergi mai departe. Te duci în garsoniera ta, îți pui mâinile sub cap, și începi să visezi. Te vezi la volanul unui bolid decapotat, o femeie scoasă din reviste stă lângă tine numai un  zâmbet. E bine! Zâmbești în tavan, în timp ce filmul se derulează în capul tău. Visul e gratis. E moka. Ai toate șansele de a deveni un idiot. Unul visător.
2. Să fii bărbat... e greu.
Implică, in primul rând, responsabilitate. Dacă îți tragi o amantă nu ești un bărbat: ești un papagal. A putea iubi aceiași femeie se face simplu: să fii înțelept. Înțelepciunea face ca un bărbat să fie integru. Prostia nu-l face decât un retard. Am citit cartea Irinei Binder. Celebra carte. Mi-a dat mari bătăi de cap. În acea carte am observat numai bărbați retarzi. Și îi vedem  pretutindeni. Sub costum descoperim un frumos papagal colorat. Atât.
3. Ori stai cu mă-ta... ori stai cu nevastă-ta.
Mulți masculi nu conștientizează că sunt masculi. Încă se cred în aceiași cameră cu mămica. Dă norocul peste tine și îți găsești o muiere. Ea vrea să fie cu un bărbat. Tu vrei altceva. Alo, mami, crezi că-i bine să fac asta? Nu, dragul meu, nu e bine. Bine , mama, nu o fac. Așa, puiul meu, ascultă de mama ta, că ea îți vrea doar binele. Nevastă-ta se uită la tine prostită. În loc să te sfătuiești cu ea, faci aroganțe cu mami. După doi ani, îl vezi că se plânge: habar n-am de ce s-a despărțit de mine? Serios? Nu-ți dai seama? Tinere, ești idiot?
Nu mai spun că majoritatea nu mai sunt capabili de a lua decizii. De a spune nu atunci când trebuie. De a vedea situația cerebral. Ce să mai vorbesc de aplanarea unui conflict... Măi bărbate, dacă n-ai habar când a făcut ochi Eminescu... scuză-mă, ești un mare idiot!
Deci, e bine! Suntem pe drumul cel bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu