marți, 9 februarie 2016

Valentine-Valentine!

   De ziua îndrăgostiților...cu multă scârbă. Ah...dar cum pot vorbi astfel? Vor veni iarăși pozitiviștii de serviciu, trăgându-mă de urechi că sunt de porc și că voi împrăștia ură. Scuturându-mă de indivizii ăștia, am câteva argumente de bun simț, cred eu:
    1. Minciuna in care trăiesc multe cupluri. Odată că sunt sătui de ei înșiși, dacă ajung și la faza de măritiș va fi făcut de ochii lumii, pentru că așa dă bine. Încă o ocazie de a lansa declarații de dragoste, goale de conținut.
   2. Celebrele flori. Oare câți dintre bărbați oferă o floare din dragoste cât mai apropia de real? ”Iar e 14. Iar trebuie să cumpăr flori. Urăsc ziua asta”. Sună cunoscut acest dialog? Foarte!
   3. Cadourile. Mereu stai să-ți rupi creierii ce cadou să-i faci ca să nu strâmbe din nas, spunându-ți cu juma de gura: iubi, ce frumos e! Nici ea nu crede și nici el. Și-au făcut datoria. Sunt mulțumiți.
   5. Penuria din marketuri. 14 februarie anunță colapsul din luna martie. O altă lună ciudată, mâncătoare de nervi. Ce să-i cumpăr? Ce să-i iau? Oare îi place? Oare o să mi-l dea de cap? Întrebări existențiale! Ce mai contează că planeta se duce naibii, iubi să fie fericită!
   6. Restaurantele ticsite de amorezați cu ochii dați peste cap, fiecare domniță primind dozajul de cuvinte ”rupătoare” de corazon, evident, cu trandafirul de rigoare lângă ea. Roșu, neaparat! Ospătar fiind, urăsc ziua asta. Nu ziua în sine, să ne înțelegem, ci porcăria care se sărbătorește.
   7. O nouă ”sărbătoare” importată din țara lui Sam. Un nou rahat consumerist, ca să fiu scurt.
   8. Publicitatea media se întrece in penibilități: vrei să crapi ca un om îndrăgostit? Cumpără de la noi! Vrei s-o mierlești amorezat? Hai la mine! ...si alte panarame de reclame.
   9. Evident, după micii consumați cu iubi, merge și o partidă de amor, nu? Că doar nu dă degeaba( gentlemanul,da?) masa. Pe pat, în mica garsonieră proaspăt parfumată (eventual și igienizată), vor trona celebrele petale de trandafir, aruncate cu inima strânsă la gândul minutelor (5, poate) de deliciu sexual. Eventual, cu intrebarea capcană din final: iubi, ți-a plăcut? Ce ar putea răspunde, săraca domniță, chiar de 14? El e happy...ea nu! Asta-i viața, până la urmă!
 
10. Concluzie (doar tâmpiții trag concluzii): credeți-mă, 80% din cazuri sunt după tipologiile enumerate mai sus, pentru că și eu, la un moment dat în viață, am făcut la fel. Și treaba e tot mai acutizată acum. Nesinceritatea și proasta creștere fac din 14 februarie o zi și mai dizgrațioasă. Cel puțin pentru mine! În rest, să fie primit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu