miercuri, 17 februarie 2016

Vreau să mor! !!!!!! Voi înțelegeți?

    America, țara tuturor posibilităților. Se întâmpla undeva prin 12. 2012, pe un vas de croazieră când, conform predicțiilor Mayașe, trebuia s-o mierlim. S-o mierlim ca-n filmele americane: cu valuri mari, cutremure, trăznește și, eventual, ceva omuleți verzi. N-a fost cazul. Eu, ca să sărbătoresc eșecul mierlirii, eram amețit bine de la vodcă. Ca să servești tâmpiți, trebuia să fii beat bine. Nu chiar beat, dar amețit. ca să fie bine. Deci, fiind în restaurant, se pune la masă o familie, cam agitată, așteptând ceva. Nu m-am prins că ei îl așteptau pe domnul Armaghedon, eu fiind un incult din estul europei. Mă duc la masă, îi salut (ca să fiu corect politic) și îi intreb ce mai fac deși nu mă interesa deloc. Credeți că de fiecare dată când întreb pe cineva ce face, chiar mă interesează? Să fim serioși!
      Doamna ( ca să nu-i spun țoapa), se uită la mine, cu niște ochi cel puțin disperați, și ma apucă de braț, cel puțin la fel de disperată. Zic: ”opaaa, hai ca se îndrăgosti baba de mine ( era o țoapă vârstnică). Mă lipesc și eu de-o avere, ceva!” Fals. N-a fost asta. Tanti era surescitată de ce voi face eu în cazul apariției domnului Armaghedonu. ” Maică (dar în stilul american, care suna dizgrațios), tu ți-ai făcut provizii de conserve?” Am crezut că glumește. Nu-mi făcusem provizii de conserve, fiind îmbibat de vodcă, chiar nu mă gândisem la treaba asta. O costiță cu fasolică? Nu suna rău. Zic in cel mai sincer mod: ”Nu, mamaie( tot in americănească, care sună la fel de dizgrațios)” Mamaia, tot mai disperată, vecină cu apoplexia, se ridică grațios de la masă, in văzul familie, evident, ca să-mi spună că: ”trebuie să-ți faci, nu-ți dai seama ca va veni sfârșitul lumii?” Ahaaaaa.....zic în gândul meu: tanti e excitată de domnul Armaghedonu. Și o întreb naiv: ”nu vă supărați, cum vine sfârșitul? Întâi în Europa și apoi în SUA? Că dacă era ceva, mama m-ar fi anunțat, chestia cu mierlitul fiind cu 9 ore mai devreme decât America” Se uită la mine șocată, se așeză, și își continuă înfulecatul din haleală. Am pus o familie de americani pe gânduri. Voi fi salvat de la iad! Deci, românii sunt inteligenți. M-am pus și eu în ecuație? Hmmm...asta e: a fost o scăpare! Să fie primit! Deci, dragii mei, cumpărați-vă conserve cu cotiță si fosolică. Cine știe! Să fie primit! Partea a doua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu